APT Creative Commons License 2016.06.28 0 0 160637

Nem ildomos ezt mondani, de minél több coaxiallal találkozom, annál kevésbé vagyok lelkes... Egyre inkább görcsösen erőltetett újdonság-hajhászásnak látom, ami a karóra-dimenziókban megvalósítva kicsit a Wankel-motorra emlékeztet engem... Azt is sikerült végül igen sok ráfordítással használhatóvá tenni, de igazándiból semmilyen téren sem lett jobb, sok téren maradt rosszabb - nem is lett belőle igazándiból végül "semmi".

 

Ma ott tart a coaxiallal az Omega, hogy sűrűbb szervizelés (tehát drágább üzemeltetés...) mellett nem pontatlanabb, mint a jól kivitelezett hagyományos horgony-gátszerkezet, és ugyan a megbízhatósága még így is egyértelműen rosszabb valamivel (magyarán jóval több áll meg belőlük két szervizciklus között "csak úgy"), de azért összességében már ez nem aggasztó, nem annyival több a gond, hogy az már botrányos legyen (ellentétben a korai 2500-as szériával, ahol teljesen általános volt a 2-3 év utáni beállás, stikában le is cserélték szervizkor még garanciális időn belül 2500B/C változatokra a werkeket).

 

Az újdonság-faktora még mindig megvan ezzel együtt.

Előzmény: innovations (160635)