Itt egy lecsupaszított hátsó rész.
Balról jobbra:
-6-os csavar akkumulátorra megy az ampermérőn keresztül, plusz fesz szabályzó egyik bekötése.
- 5-ös csavar. erre van kötve a három dióda által egyenirányított szinusz (együtt egy hullámos egyenáram), ezt a feszültséget figyeli a fesz szabályzó, és ez alapján szabályoz. Ide van még kötve a gerjesztőtekercs egyik vége.
-5-ös csavar. A gerjesztőtekercs másik vége. Fesz szabályzó ezt kapcsolgatja testre, ha alacsony a feszültség.
Helyes működés esetén a balszélsőn és a középsőn egy hullámzó egyenfeszültséget tudsz mérni, aminek a csúcsfeszültsége 14,4V. (A műszer az átlagot mutatja.)
A középsőnél rossz érintkezés esetén az átmeneti ellenálláson esik a feszültség, kevesebbnek érzékeli a szabályzó, magasabb feszültségre szabályoz.
Más ami lehetséges.
A töltőáramot a generátor feszültsége és az akkumulátor feszültsége közötti feszültség különbség hajtja keresztül. Ez a különbség nem csak a generátor feszültségének a növekedése miatt nőhet, hanem az akkumulátor feszültségének a csökkenése miatt is. (Időszakos cellazárlat.)
Egy másik aksival próbaként ki lehetne zárni.