Smafu.w126 Creative Commons License 2016.06.15 0 1 364496

Ha jól értettem eddig, Neked ugye az a baj, hogy olykor fogja magát, és elkezdi bedönteni a meleget, de nincs kiderítve, hogy vezérlő, vagy csap hiba. Viszont menet közben nem tudsz diagolni. Ez megoldható. Mercedesnél úgy működik a dolog, hogy a fűtéscsap mikor áramot kap akkor zár. Van 3 láb rajta a tekercseknél, középső állandó táp, a vezérlő testet adogat. Tehát mikor full hidegen vagy olyankor a két szélsőnél folyamatos testnek kell lenni. Fogod magad, csinálsz egy 3 eres kábelt, 2db 12V-os led, izzó, tápjuk közös, az a középső csatira, testüket pedig a másik két szélsőre. Rögzíted bent az utastérben, és mész, elvileg amíg hidegre vagy tekerve azoknak világítania kell. Aztán ha bekövetkezik a nem akart meleg beömlesztése, látod az égőkön, hogy azok világítanak e továbbra is, vagy egyik-másik elaludt. Ha világítanak továbbra is, akkor csaphiba, ha elalszik egyik-másik, vagy mind a 2, akkor vezérlő hiba lehet, vagy belső hőmérséklet érzékelő szenzor.

Ha a hiba csak akkor lép fel mikor hidegre vagy tekerve, és klímázol is, akkor még ott van az eljegesedés faktor is, ilyenkor automatice nyit rá egy kis meleget. Ha viszont hidegre tekerve, de klíma nélkül is jelentkezik a hiba, a jegesedés kizárható.

 

Tehát egy kábel, két izzó, és sok mindenre fény derülhet!!

Előzmény: W140-S300TD (364487)