vzsolo Creative Commons License 2016.06.03 0 0 30270

Köszönöm, hogy pont a Waltert hozod fel, ugyanis azon is jól látható, hogy míg az összes többi gép az említett helyen ~439 m "Talajszint feletti magasság" felett halad el, addig az ominózus An26-os pár száz méterrel korábban a Walter szerint 226 méteren volt, majd a raktár fölött emelkedett vissza 256 méterre, ami közel fele az ott megszokott repülési magasságnak. Gondolom mivel az ADS-B barometrikus magasságadatot szolgáltat a walteren talajszint feletti magasságként megadott érték valójában tengerszint feletti magasság akar lenni, mint ahogy a FR24-en látható érték is, ezért van a futópályán guruló gépeknél 140 m körüli magasságérték feltüntetve, ami majdnem megegyezik annak valódi 127 méteres tengerszint feletti magasságával.
Ebből következik, hogy ha levonjuk a 226 méterből a hely 125 méteres tengerszint feletti magasságát, akkor a gép a megszokott 340 m helyett cca. 100 méteren lehetett AGL (ami nagyjából annyi, mint amennyin a Patakpart fölött vannak normál körülmények között). Nem hinném, hogy sok tudatmódosító szert kell ahhoz fogyasztani, hogy valakit aggodalommal töltsön el a szakadó jégeső közepette egy a megszokottnál több mint 3x alacsonyabban kószáló repülő...


(Bár mielőtt kérdeztem gondolhattam volna, hogy itt előbb szedik ízekre a kérdésemet, minthogy egy egyszerű választ kapjak rá.)

Előzmény: BJani (30269)