Lesliev Creative Commons License 2016.06.01 0 0 54

Sziasztok !

 

Kezd alapjaiban megrendülni a bizalmam a Blue Mobile -ban (és a  Telecom-ban, ők az anyacég ...) Négy napja tettem be a Blue kártyát a telefonomba, azóta egy másodpercet sem működött. A hibajegyet már többször újranyitották (minden nap bejelentettem), és csak annyit sikerült változtatniuk, hogy mostmár a saját ügyfélszolgálatukat sem lehet hívni vele, csak az automatát... Minden nap az modták a hiba javítása folyamatban van, várjak az üzenetükre. Egyébként a saját szabályzatuk szerint 72 órán belül kell kijavítani a hibát.

Már nem tudom mit tegyek. Visszamondhatom a szerződést, de az eddigi költségeim elvesznek (SIM kártya, eddig felhasznált 1000 perc telefonálás másik készülékről) és mi lesz a számommal? Nem lehet ennyire töketlen egy szolgáltató !!!