"a kormányösszekötőkön kell állítani, amit nem kell megbontani a lengőkar cseréhez, így nem változik. kerékdőlést meg nem lehet állítani matildokon. ezért tanácsos párban cserélni a lengőkart."
Miért is kéne párban cserélni?
Ha a darab identikus a kicserélttel - mi a fenéért kéne cserélni a másikat is?
Ez pont olyan hülyeség, mint ha az egyik hátsó munkahenger folyik - akkor kicseréltetik a másik oldalit is, amelyik még tökéletes. Miért is?
Persze, a szerviznek jól jön (hisz hatalmas a jutalék az alkatrészen + a munkadíj) - de nekünk, miért is lenne jó kicserélni (kidobni a kukába - a pénzünkért) a jó alkatrészt is?
Sose felejtem el: 1 darab hátsó munkahengerem folyt.
Szorított az idő, a kempingben laktunk, ajánltak egy műhelyt. Tehát feladat: kicserélni egy darab, szivárgó munkahengert.
Műhely javaslata:
- Mindkét munkahenger cseréje.
- Mindkét oldali fékbetétek cseréje (4 mm ferodó volt mindenhol)
- Fékdobok leszabályozása (bazmeg, tökéletes mindkét fékdob - de azért esztergáljuk ki, bakker)
- Munkadíj
Összesen: 58.900 ezer Ft
Értitek? 1 darab, 5 ezer Ft-os munkaheger cseréjéért.
Daliás, mi? Na mentek a picsába.
Na, kb. így kell kicserélni mindkét oldali kormányösszekötőt is :-)))
.