GPS Creative Commons License 2016.05.30 0 1 3062

 

"a kormányösszekötőkön kell állítani, amit nem kell megbontani a lengőkar cseréhez, így nem változik. kerékdőlést meg nem lehet állítani matildokon. ezért tanácsos párban cserélni a lengőkart."

 

Miért is kéne párban cserélni?

 

Ha a darab identikus a kicserélttel - mi a fenéért kéne cserélni a másikat is?

 

Ez pont olyan hülyeség, mint ha az egyik hátsó munkahenger folyik - akkor kicseréltetik a másik oldalit is, amelyik még tökéletes. Miért is?

Persze, a szerviznek jól jön (hisz hatalmas a jutalék az alkatrészen + a munkadíj) - de nekünk, miért is lenne jó kicserélni (kidobni a kukába - a pénzünkért) a jó alkatrészt is?

 

Sose felejtem el: 1 darab hátsó munkahengerem folyt.

Szorított az idő, a kempingben laktunk, ajánltak egy műhelyt. Tehát feladat: kicserélni egy darab,  szivárgó munkahengert.

 

Műhely javaslata:

 

- Mindkét munkahenger cseréje.
- Mindkét oldali fékbetétek cseréje (4 mm ferodó volt mindenhol)
- Fékdobok leszabályozása (bazmeg, tökéletes mindkét fékdob - de azért esztergáljuk ki, bakker)
- Munkadíj

 

Összesen: 58.900 ezer Ft

 

Értitek? 1 darab, 5 ezer Ft-os munkaheger cseréjéért.

 

Daliás, mi? Na mentek a picsába.

Na, kb. így kell kicserélni mindkét oldali kormányösszekötőt is :-)))

.

Előzmény: norinco (3060)