Törölt nick Creative Commons License 2016.05.30 0 0 6469

tanácstalan vagyok hogy mit kezdjek a Citilife-ommal !  két hete nem adnak érdemi választ a Cititől, a netbankos üzijeimre,- volt vagy három,-adtak egy semmit mondó,a problémákat kerülő rutin választ, a tértis levélre nem válaszolnak,pedig piszkosul érdekelne hogy ÁSZF melyik passzusa alapján tiltották le a napi szinten használt régi kártyát,amikor annak semmilyen biztonsági kockázata nem volt, nem mintha az újnak lett volna amikor a netbankban kell aktíválni,ahhoz azért csak kell némi infó illetve az én telefonomra küldik ki az ideiglenes jelszót,szóval érthetetlen

 

meddig kell az új kártyát aktíválni? bújtam a netet,de nem találtam meg a Citinél,máshol van olyan hogy 90 napon belül

 

most plankoljam fel őket a fogyasztóvédelemnél meg az MNB-nél? a képet csak az árnyalja,hogy a fogyasztói szokásaimra a citilife a legjobb,szóval maradnék én,de azért ne nézzenek már hülyének, ráadásul a kártyatiltások miatt sorban nem teljesítik a csop. beszedéseket,okozva némi kellemetlenséget,milyen kárpótlást lehet kisajtolni belőlük ha maradok? a netbankon kértem mobilkártyát,de elhajtottak,hogy az nekik nincs,akkor meg minek reklámozzák,nektek sincs ilyen?