ezt sose fogom megérteni a szerelőktől akik tanulták gondolom az olajokat....
az W előtti szám a hideg oldali viszkozitás a második a meleg oldali minél hidegebb éghajlaton használod annál alacsonyabbnak kel lennie az első számnak, a mi éghajlatunkon 5-10 elég de mindkettőt ugyan úgy eszi ha eszi az olaj hisz azért nagyrészt melegen van használva a -40-es olaj meg ugyan olyan viszkozitású mi mindegy, hogy 0-5-10-15W-s
amit viszont leszarnak a szerelők az az ACEA besorolás meg a RN07xx minősítés, mert az 1,5dci-be például nem jó az az olaj ami jó esetleg egy Toyotába mert a dci-nél a kenés a fontos Toyotánál meg lehet az üzemanyag takarékosság és teljesen más a két olaj.
Ha nincs FAP-od akkor keress RN0700-RN0710 minősítésű olajat 5w-40-t a márkát meg ami neked szimpatikus
itt az oldalon is össze van gyűjtvemantec jóvoltából