Szevasz hg8lgi !
Azt sem tudom, hogy hogyan kezdjek hozzá!? Én is használok SPURIT, de csak a magamnak előírt minimális mértékben.
Szerintem nagyon szárítja az amúgy is gyenge minőségű magyar gázolajat.
Miért akarsz Euró 4-es porlasztókat? Amennyiben csak kapcsolószelep a hiba forrása, nem kell porlasztót cserélni. Milyen évjáratú az autód.
Amennyiben a nagynyomású fémszemcsésedését akarod ellenőrizni, akkor kövessed - Ata61 - jól bevált módszerét.
A cserére szorult, használt gázolajszűrőt szépen a felső pereme alatt vágjad szét és a fenekén, ha találsz fémszemcsét, akkor
kopik a magasnyomású szivattyú. Nem kell kétségbe esni, mert az autó, ha jól indul (nem felhúzósan) akkor még nem nagy a baj.
A porlasztó "rosszalkodását" a résolaj méréssel tudod ellenőrizni a legolcsóbban és meglehetősen biztonságosan.
Ennek a módszerét megtalálod itt a fórumon is.
amennyiben többet akarsz tudni, szívesen válaszolok a köv Email címen menyus.teodor@gmail.com keressél ott.