Etyi Creative Commons License 2016.05.18 0 0 723

Tehát ami fontos: a gyári előírás mindenképpen mérvadó kell, hogy legyen.

 

Ebben az esetben két paraméter a fontos 0W-30 és az A5-B5 besorolás/minősítés.

 

Az API besorolás természetesen nagyon fontos, valahol. A Volvo esetében az idevonatkozó utasítások nem említik.

"Az API (American Petroleum Institute) által kiadott teljesítményszintek viszonylag tág határokat engedélyeznek a különböző minősítési szempontok kiértékelésénél."

Talán éppen ez az indok.

 

D5244T4 től felfelé T5, T8 stb.. 30000 km es csereciklus

 

A 20000 csereciklusra D5244T vagy T2

 

( a közelmúltban itt valamelyik Volvo-s fórumon ez volt a téma, keresd meg )

Szerintem.

Előzmény: Tele Peti (721)