Smafu.w126 Creative Commons License 2016.05.17 0 0 363955

A Te esetedben sajnos olyan sok nincsen, mert cooler nélküli a rendszer, simán csak szorított töltőrendszerű csövezés van a motorodon, melynek szállítási képessége behatárolt, és hűtetlen, tehát akármilyen hülyén is hangzik, minél többet tölt a turbó, annál jobban romlik a léghevülés végett a hatékonyság, valamint az a KKK turbó maximum képes 1.5-re, és a nagy meleg oldali csiga miatt a motor maximális fordulatszámához képest későn tölt, ami a fent említett rendszer miatt egy plusz hátrány. Tehát egyszerűsítve a dolog úgy néz ki, hogy ezzel a rendszerrel a Tiéd esetében azt lehet kihozni, hogy lent előszedni plusz nyomatékot, hogy fickósabb legyen, ami végül is nem rossz, de amilyen gyorsan jön, olyan gyorsan el is éri a csúcspontját. Előbb jön meg a nyomaték mint gyári beállításnál, de a plusz gázolaj mennyisége amivel ezt elérted sajnos erős kormolásba megy át, és nem tart ki tovább a kraft mint előzőleg. Magyarán a maximális nyomaték előréb hozható alacsonyabb fordulathoz. Ez is jó eredmény, mert rengeteget számít azt gondolom, mert nem kell annyit várni a nyomaték érkezésére, de sajnos a megnövekedett nyomaték nem jelentkezik olyan széles tartományban, mint egy cooleres, kis melegcsigás turbó rendszer esetében.

Előzmény: fetitaco (363953)