Izsó001
2016.05.17
|
|
0 0
428636
|
"ebben elsősorban a többlet megállások játszanak szerepet (és nem a pályaállapot)"
De, az is. Gyakorlatilag Kelenföldtől Battáig max. 80 van, az is pár perc. Páratlan irányban meg Érd után gyakran az 50-60 km/h is elég, több ráfékezéssel, néha megállással, akkor is tudja tartani a menetidejét. Jó, ez menetrend szervezési kérdés is, de az ok a pálya állapota miatti tartós lassú, ami az áteresztő képességgel összefügg, meg az utasvédelemmel. Meg persze a megnövekedett elővárosi vonatok számával. Szóval kicsi a pálya kapacitása a forgalomhoz képest, ezen segíthet a felújítás, de igazán egy 3. vágány segítene, mint Prága előtt. Vagy az átkötés a 30a-40a között. |
Előzmény: DJ. Bakter (428628)
|
|