Izsó001 Creative Commons License 2016.05.17 0 0 428636

"ebben elsősorban a többlet megállások játszanak szerepet (és nem a pályaállapot)"

 

De, az is. Gyakorlatilag Kelenföldtől Battáig max. 80 van, az is pár perc. Páratlan irányban meg Érd után gyakran az 50-60 km/h is elég, több ráfékezéssel, néha megállással, akkor is tudja tartani a menetidejét. Jó, ez menetrend szervezési kérdés is, de az ok a pálya állapota miatti tartós lassú, ami az áteresztő képességgel összefügg, meg az utasvédelemmel. Meg persze a megnövekedett elővárosi vonatok számával. Szóval kicsi a pálya kapacitása a forgalomhoz képest, ezen segíthet a felújítás, de igazán egy 3. vágány segítene, mint Prága előtt. Vagy az átkötés a 30a-40a között.

Előzmény: DJ. Bakter (428628)