v_peti Creative Commons License 2016.05.16 0 0 428604

Azt is tudjuk, hogy eredetileg használt síneket akartak beépíteni, de információink szerint hiba csúszott a számításba: a máshonnan kibontott, hegesztett sínekre ugyanis nem találtak balekot, aki minőségi tanúsítványt adott volna rájuk. 

A Kaposvár-Dombóvár, “állítólag” idénre elkészülő szakasz. Jól látszik: máshonnan kibontott, negyvenéves alépítmény, rajta új, méterenként 54-kg-os olasz sínek. Utóbbiakat információink szerint kényszerűségből szerezték be: eredetileg ide is használt anyagot szántak, de a hegesztett sínek újraminősítését senki nem vállalta. Most hiába vannak új sínek, a bontott aljzat miatt nem alkalmazható a maximális sebesség. És ugyanezt fogják eljátszani a Kaposvár-Fonyód vonalon…

A hegesztett sínt ugyanis el kell vágni, s abban olyan belső elváltozások lehetnek, amelyekért már épeszű ember nem vállal felelősséget.

 

http://www.kapost.hu/egy-kis-vasut-fonyodig/?utm_campaign=shareaholic&utm_medium=facebook&utm_source=socialnetwork

 

 

??? A fővonalak többségén hegesztett sínek vannak? Akkor azok hogy mehetnek mellékvonalra?