Azt is tudjuk, hogy eredetileg használt síneket akartak beépíteni, de információink szerint hiba csúszott a számításba: a máshonnan kibontott, hegesztett sínekre ugyanis nem találtak balekot, aki minőségi tanúsítványt adott volna rájuk.
A Kaposvár-Dombóvár, “állítólag” idénre elkészülő szakasz. Jól látszik: máshonnan kibontott, negyvenéves alépítmény, rajta új, méterenként 54-kg-os olasz sínek. Utóbbiakat információink szerint kényszerűségből szerezték be: eredetileg ide is használt anyagot szántak, de a hegesztett sínek újraminősítését senki nem vállalta. Most hiába vannak új sínek, a bontott aljzat miatt nem alkalmazható a maximális sebesség. És ugyanezt fogják eljátszani a Kaposvár-Fonyód vonalon…
A hegesztett sínt ugyanis el kell vágni, s abban olyan belső elváltozások lehetnek, amelyekért már épeszű ember nem vállal felelősséget.
http://www.kapost.hu/egy-kis-vasut-fonyodig/?utm_campaign=shareaholic&utm_medium=facebook&utm_source=socialnetwork
??? A fővonalak többségén hegesztett sínek vannak? Akkor azok hogy mehetnek mellékvonalra?