cam aro Creative Commons License 2016.05.04 0 0 150748

szerintem mashol lesz ott a bibi mint dpf tomodes, bar ha megfigyeles helytallo,  (nem ketlem ) 

akkor mar legalabb kotheto valamihez. 

 

elsokorben az inkabb fordulaton fojt, neked meg alul gyenge. 

masodszor, ha kitisztitod, ujra fog rakodni, az meg nem normalis hogy 30%-os telitettsenel megfogja a motort. 

..ha csak nincs osszerogyva a belseje, de akkor a nyomas is menne felfele.  < valoszinu hibakodal egyutt. 

 

szerintem lekellene monitorozni a mukodesi parametereket elotte/utanna eloadatban. 

aztan osszehasonlitani a valtozast. 

lehet az ecud hulyeskedik. bar inkabb mocorog a gondolat, hogy megis geod es/vagy egr szorulhat meg . mondjuk tulsok koromtol, amit a regen leeget rola, igy darabig megint jo. 

 

btw. 

a dpf tisztitas csak sebtapasz.

---------SK--------

 

 

p.s. 

otlet. 

utolso regen utan 200km-el csinaljatok egy kenyszer regent. (illetve mikor elkezd gyengulni  )

ha ettol vissza ter a power, akkor az nem dpf tomodes hiba. 

====================

 

 

 

 

 

 

Előzmény: Törölt nick (150744)