szerintem mashol lesz ott a bibi mint dpf tomodes, bar ha megfigyeles helytallo, (nem ketlem )
akkor mar legalabb kotheto valamihez.
elsokorben az inkabb fordulaton fojt, neked meg alul gyenge.
masodszor, ha kitisztitod, ujra fog rakodni, az meg nem normalis hogy 30%-os telitettsenel megfogja a motort.
..ha csak nincs osszerogyva a belseje, de akkor a nyomas is menne felfele. < valoszinu hibakodal egyutt.
szerintem lekellene monitorozni a mukodesi parametereket elotte/utanna eloadatban.
aztan osszehasonlitani a valtozast.
lehet az ecud hulyeskedik. bar inkabb mocorog a gondolat, hogy megis geod es/vagy egr szorulhat meg . mondjuk tulsok koromtol, amit a regen leeget rola, igy darabig megint jo.
btw.
a dpf tisztitas csak sebtapasz.
---------SK--------
p.s.
otlet.
utolso regen utan 200km-el csinaljatok egy kenyszer regent. (illetve mikor elkezd gyengulni )
ha ettol vissza ter a power, akkor az nem dpf tomodes hiba.
====================