Szakértsük ezt meg a 318i-t,tud valaki BMS46-os M43TU-hoz hozzászólni?
141 és 171 ez a két hiba jelenik meg a DME tárolóban, random szerűen. Néha csak a 141 ez nem gyújt csekklámpát,a 171 néha igen.
141 valamilyen lambda szabályzási hibának gondolom. A kat előtti és utáni oxigén szonda fűtését kimértem,rendben. Élő adatban nem tudom mit kéne néznem,minden "zöldben" van. Lambda értéket kéne, lesnem amikor bedobja a hibát?
171 keverék képzésre utalhat. "Zárlat aksifesz-re"? Élő adatban azt látom,hogy üzemmeleg motornál az alapjárati légmennyiség lemegy 6-7kg/h-ra,ami elvileg kevés, 15 alá nem kéne mennie. Tehát elszegényedik a keverék?
Mi lehet? Oxigén szenzor,de melyik?
Légtömegmérő?
Vagy valahol fals-ot szívhat és azért lát kevesebbet a légtömegmérő?
Nagyjából rendben van a gondolat menet? :-)