"ha van egy tartós kiadási oldal és csak később lesz egy bevételi, akkor az alapból veszteséges.."
Erre már írtam választ.
"Nyilván megint felesleges lenne konkrét összeghez kötni, de nagyságrendileg elég a termékek árával felszorozni a hónapom számát."
Erre is.
"Hát, nem meghatározó a százalékos arány... Lehet mégis az egyedi üzletek vannak többen?"
Tehát akkor "A sok meki, burgerking, főzelékfaló, donpepe, iltreno, stb. azonnal zárjanak be."
"mivel zömében nem a standardet keresik a fogyasztók, hanem az egyedit." - és hát sokkal több egyedi üzlet van - mint mondád.
"Egy korábbi siker eredményessége adott milliőben nem garancia , vagy egységes bárki számára."
Az a rendszer, amit összeraktak és kialakította a mai forgalmi szintet, amit aztán több országba is átvették, ahol töbszörözték a forgalmat vele, bizonyára neked is teljesen haszontalan és érdektelen.
"Ha mindenki azt követné, csak magának és egymásnak teremtenek konkurenciákat."
Mivel a vásárlóink nem ott laknak, ahol mi, nem értünk el oda, hogy konkruláljunk egymással. Lehet hogy erre egyszer sor kerül, de itthon tíz év alatt sem következett ez be.