Madrone Creative Commons License 2016.04.30 0 0 61176

Szia!

 

Megnéztem a Csiba könyvben, a 3 Általad említett 424-est.

 

262: 1967 augusztus 1. Szolnok, aztán Hatvan, majd Vác, utána Dorog

       1976 február 1.-én Dorog 

       1981 január 1. szintén Dorog, aztán később valamikor Komárom

       1984 októbertől Hámán

 

306: 1967 augusztus 1. Szolnok, majd Székesfehérvár, aztán Hatvan, utána Dorog

       1976 február 1. Dorog

       selejtezve 1981. XII. 16.

 

343: 1967 augusztus 1. Hámán, aztán Hatvan, később Balassagyarmat

       1976 február 1. Balassagyarmat, utána Dorog

       1981 január 1. Dorog, majd Komárom, végül Hámán

       Fűtőgéppé alakítva: 1987 november 13. : F 424, 36

 

Ebből, azt feltételezem, hogy a 262-es és 306-os, már Dorogon volt volt valamivel 1976 előtt, vagyis 1975-ben a Moldova által írt Csörgő meghibásodások idején. 

A 343-as viszont csak 1976 után került Dorogra, 1975-ben feltehetően Balassagyarmati volt.

Az első kettő tehát ezek szerint részese lehetett elvileg az akkori Csörgő pótlásoknak, a harmadik viszont nem.

Ha Te határozottan  ennek a 3 gépnek az együttes szereplésére  emlékszel, akkor nagy valószínűséggel az Általad feltételezett eset állhat fenn, vagyis az, hogy Duna híd javítás miatt nem jártak a Csörgők, ezért álltak be pótolni a gőzösök és nem az 1975-ös Csörgő leálláskor volt.

 

De ez az egész csak a rendelkezésre álló adatokból levont következtetés. :)

 

Az is egy érdekes kérdés lenne, hogy a vonal mozdonyai a gőzüzem idején hogy oszlottak meg.

Mennyi Hámános és mennyi dorogi gép dolgozott a 2-esen?

 

 

Előzmény: smnks (61151)