hmsoft Creative Commons License 2016.04.29 0 1 428375

Mint tudjuk, az Ukrán Vasút, vagyis UZ tavaly kimúlt, és megalakult a PAO UZ (ahol a PAO a társaság működési formája akar lenni, vagyis "publikus részvénytársaság").

A PAO UZ magába olvasztotta a Dnyepropetrovszki Dízelmozdonyjavító Üzemet (DTVZ). Majd megállapították, hogy a vezetőség pazarolt, önkényesen vett fel hiteleket, megalapozatlan árért vállalt javítási tevékenységet, fiktív javításokért fizetett, megalapozatlanul selejteztetett (tehát adott át másnak "csak úgy") eszközöket, megsértette a beszerzési rendelkezéseket. A vezetőséget kirúgták.
A PAO UZ magába olvasztotta a Zaporozsjei Villamosmozdonyjavító Üzemet (ZEVZ). Majd megállapították, hogy a vezetőség pazarolt ... és megsértette a beszerzési rendelkezéseket. A vezetőséget kirúgták.
A PAO UZ magába olvasztotta a Gnyivanyi Speciális Vasbetongyárat. Majd megállapították, hogy a vezetőség ... és és megsértette ... és kirúgták.
A PAO UZ magába olvasztotta a Korosztyenyi Vasbetonaljgyárat. Majd megállapították, hogy a vezetőség ... és és megsértette ... és kirúgták.

A PAO UZ még további cégeket olvasztott magába, és megállapította, hogy ... és megsértette... és kirúgták. A PAO UZ jelenlegi vezetése (az egyik tavalyi vezér bánatában hátbalőtte magát a saját irodájában) meggyőződéssel állítja, hogy az ilyen pazarló, önkényeskedő, stb. stb. vezetőknek nincs helye az ágazatban. Mert az ágazat vezetője becsületes, professzionális szakember kell hogy legyen, akinek a célja nem a saját gazdagodása, hanem az ágazat, és az állam sikeressége. Akutyafáját. De a PAO UZ vezetése nem biztos abban, hogy mindenki ért mindent, ezért a biztonság kedvéért azzal fordult a cégeihez, hogy ne szabotálják a munkát, hanem inkább folytassák.

(Lehet ezen persze még poénkodni, de inkább sírni kéne. Mert az a vasút nem ilyen sorsot érdemel.)

hm