murder81 Creative Commons License 2016.04.28 0 0 363623

Sziasztok. A minap a következőt tapasztaltam a benzin-gázos w220- nál: Beindítom az autót kb. 60 foknál nagyobb gázadásnál nem reagál, vagy esetenként nehezen reagál és kb. 3000 fordulatnál nem megy feljebb, olyan mintha nem kapna "kaját". Nyilván, ha bemelegedett a motor és menet közbe ki tudom pörgetni, de álló helyben és nem üzemi hőmérsékleten nem. Előtte egy Honda Accord motoros Roverem volt, Azzal nem volt ilyen. Persze az manuális váltós volt. A másik problémám, felgyorsítok kb. 90-ig húzattam ki "intenzív gázadással"l majd hirtelen kb. 50 méternél Stop tábla, fékezés az ESR háromszög fel-felvillant, megállok és az autó is leáll. Akkor átteszem P állásba a váltót és utána megint megy, de csak így tudom beindítani. Eddig azt tapasztaltam, hogy ezt csak benzin üzemmódban csinálja, az első dolgot viszont mindkét módban. Lehet összefüggés, esetleg mit érdemes megnézni? Az előző hozzászólásomban leírtam, hogy az autó leengedte magát, egyik fórumtárs pedig írta, hogy nem szabadna. De én levettem az akksisarut, nem emiatt engedi le magát az autó? Nekem is ami van kompresszor, ha feltöltöm levegővel mondjuk 6 bar-ig, akkor egy hét múlva már esett kb 1 bar nyomást. Mondjuk tanácsot idáig nem sok mindenkitől kaptam. Várom, hátha valaki tud észérveket szólni. Köszönöm.