vrobee Creative Commons License 2016.04.27 0 0 428322

ezt mondjuk a riport készítőinek is tudni kellett volna

 

A konkrét kérdésben végülis a jv. nem igért semmit 100%-ra, az szerintem átjött, hogy tippelget :) .

 

Amúgy a riport készítői utasként viselkedtek, így nem "kellett volna" semmit tudniuk, amit Mari néni Alsóbögyörődről nem tud. A riporter-vasutas interakciók pedig eléggé sokatmondóak.

Az utas többnyire a jegyvizsgálót (pénztárost stb...) fogja keresni, mint az első és elérhető vasúti alkalmazottat, a cég "arcát" az utas felé.

Ha az utasnak valami hasfájása van, azt nem feltétlen kell tudniuk egyszemélyben megoldani, de a minimum az volna, hogy egy minimális szinten magáénak érzi a problémát, és legalább azt meg tudja mondani, hogy hol foglalkoznak érdemben vele...

Önmagában tökéletes képe a magyar vasút állapotainak az, amikor a pénztáros/jegyvizsgáló úgy csinál, mintha az egyetlen feladata a pénz jeggyé ill. a jegy lyukas papírrá alakítása lenne, és jobb esetben csak piaci kofaként beszáll a panaszáradatba, rosszabb esetben vérig sértett pökhendi válaszokat ad a jogos kérdésekre is.

Előzmény: Izsó001 (428321)