smnks Creative Commons License 2016.04.25 0 0 61085

Szevasz!

 

Ha kicsit lejjebb görgetsz, láthatod, hogy "Fantal" fórumtárs MOL-os magyarázatát jómagam is linkeltem. :-)

Azonban, hogy ez mennyire kényszerpálya, avagy sem, erre ismét csak Tőle linkelnék egy hsz.-t, épp Neked válaszolta! Jelen pillanatban valóban kényszerpályának tűnik, bár van itt még megválaszolatlan kérdés! Jómagam azonban hosszabb távon reménykedem, hogy illetékesek egyszer majd szánnak forrást a visszaalakításra. Egyébként ez a "kényszerpálya" megfogalmazás az előbbiek fényében már csak azért sem tetszik nekem, mert azt súgallja, mindenki ártatlan a dologban. Holott épp a '90-es évek vadkapitalizmusa volt az, ami -véleményem szerint- rányomta a bélyegét a nosztalicska mozgalomra is! Az eredetileg nemes, így még joggal nosztalgiának nevezhető szándék ekkor fajult el, ekkor kezdte illetékes elvtársakat egyre inkább csak az érdekelni, mennyi pénz vehető ki a rendszerből? Ekkor lett divat ez az ostoba pakurásítási hullám, aminek most "kényszerpálya" lett a következménye. Csakhogy a '90-es években ez nem az volt, hanem valami más, és ezt jó lenne, ha nem felejtenénk el!

De nem akarok nagyon fröcsögni, mert bízom az új vezetés új szemléletében, amiket éllel írtam, az a korábbi vezetés szemléletére vonatkozik...

 

Ja, amit írtál a dízeles tológépesdire, egyezik a véleményünk, habár talán pont a bakonyi különvonat az, amit a 324-es, vagy a 109-es nem bírna el egyedül, legalábbis nem azzal a sebességgel.  

 

(Ami pedig a "+", "-" jeleket illeti, előbbit már jónéhányszor használtam magam is, ha valakivel nagyon egyetértettem. Utóbbit még sosem, azt ugyanis olyan esetre tartogatom, ha valaki a stílusával, hangnemével váltaná ki ellenérzésemet. Viszont azért sosem fogok "-" -t adni, mert valakinek más a véleménye, mint az enyém...)

Előzmény: alkotasu (61080)