EGR-t már cseréltem: sokkal finomabb lett az autó kisebb fordulatokon, de a tárgyi probléma nem szűnt meg teljesen. Légtömegmérőt is cseréltem már: az üa. fogyasztás bő fél literrel kevesebb lett 100km-en és kicsit erősebb lett az autó, de a tárgyalt probléma így sem szűnt meg teljesen. Ezek után már tényleg tanácstalan vagyok. (A FIAT által javasolt gyári EGR szűkítő tömítés méretileg nem stimmel az én EGR-emre (2000.évj.), ezért gondolom ez a megoldás csak elektronikus EGR esetére vonatkozik.)
A rapszodikusan kevesebb lóerő annyira nem érdekelne, de ez a kis fordulaton való lüktetés kicsit zavaró a számomra, pl. városban amikor szép egyenes aszfalton megyek 3. fokozatban 40...55 km/h-val, akkor szokott ez előjönni (40-es tempó felé nagyobb eséllyel, 60-nál pedig már nem jön elő). Már gondoltam arra, hogy az aszfalt hullámos, de akkor ugyanazon a szakaszon mindig ugyanúgy elő kéne jönnie a tünetnek, és nem így van....
Generátor szabadonfutóra is gondoltam, de ez lehet hogy butaság..... Motortartó bak felül megfelelő, váltónál az a kerek bak cserélve lett.
Akkor mégis mi okozhatja az említett tünetet ??!! Egy másik motortartó bak, ami elkerülte a figyelmemet ?! Vagy mi ?!