zéeles Creative Commons License 2016.04.25 0 0 28602

Mivel nem nyilvános a címed...

Én borzasztó amatőr vagyok ebben a témában de: ahogy nézelődtem a neten, kell minimum 3 fényforrás. (Vagy nem, de én ezt szűrtem le) Javasolnék vmiféle fejgenerátoros műtermi vakut, olyan 300 ws teljesítménnyel/darab. Használtat garanciával ;) olyan 20-30 körül lehet kapni. Ez azért jó szerintem, mivel elegendő és szabályozható a teljesítménye, ált van rajta szabványos csatlakozás a fényformálókhoz (bajonett, ernyőtartó), maga a házzal van egybeépítve a forgatható dönthető tartó, így rögzíteni lehet egyéb "biz-baszok" nélkül vakuállványra. Pl hiába van egy rendszervakud, aminek van "talpa" amit rá lehet csavarozni egy 1/4 collos állványmenetre, kell még ezen kívül a fényformálót is rögzíteni valahová, ill beállítani a fény irányát. Persze lehet kapni ilyesmit, csak műtermi vakukban megvan minden egyben. Sőt általában be van építve infravörös önkioldó is, szal nem kell először még se szinkronkábel (de azt hová is dugnád a mai vázakon), se rádiós/egyéb infrás kioldó külön, bár jól jön egy manuálisan vezérelhető beépített vagy rendszer vaku. Ami tud elővillantások nélkül működni. De pár ezer forintért van vakusaruba illeszthető infra kioldó is.

Szal 3 vaku, 60-90e, plusz 3 állvány, kb 30, fényformálók: jellemzően valamilyen ernyők, alapreflektorok kb 10-15. Hosszabbítók stb. Igen, ez már egy belépő váz ára.

Persze lehet ilyen-olyan, rendszer/régi középérintkezős ill spec erre a célra gyártott slave segédvakukkal , ernyőtartó-vakutartó adapterekkel, villanj körte szettekkel próbálkozni, csak vmi úgyse lesz jó. Vagy kicsi a teljesítmény, vagy nem lesz szabályozható, vagy nem fogod tudni a későbbiekben használni (pl kicsi ernyő, kicsi állvány stb), kell egy csomó akksi, egyebek. Bár talán mobilabb, ha ez szempont.

Persze kell valamilyen háttér és egy helyiség ahol még használni is tudod a cuccaid, úgy értem, hogy elég nagy legyen...