Törölt nick Creative Commons License 2016.04.23 0 0 34034

Részemről a jobb részszint olajok közül választottam ( bár azt hittem full szint), és inkább sűrűbben cserélem. 

 

Egy nagyobb motorral szerelt családi autónak, nem prémium, elég kerek ára van.

Gazdaságos lenne sokat használni, mert az értékesés  elviszi az ára felét az első 2-3 évben. Ha a fenntartási költségek nem szöknek meg, akkor érdemes mondjuk még 5 évig használni és adódna egy barátságos üzemeltetési költség (itt a fajlagos futott kilométer költségéről lenne szó, vagyis üa+értékesés+szervíz+minden más költség ami a kocsi üzemeltetéséhez kell/ futott km). 

Egy motorgenerál nagyon megdobja a fajlagos költségeket. Ha ennek az elkerülése megoldható a 4x-res költségű 1oo-as paraméterű olajjal és a 3oe km-res csereperiódussal  (ami lehet, hogy az üa fogyasztást is picit leviszi, hiszen ez a legnagyobb költségtétel), akkor biztos megéri.

De a 1oo-as nem is létezik. Nem adják el, mert jól járnánk.  

 

Mínusz -1o fok körül beinditott friss VW5o7.oo 5W3o-as prémium (Mobil 1 ESP) olajjal feltöltött motor pár másodpercig csúnyán csattod. Ha ilyenkor sok a rövid városi út, akkor fel se tud melegedni....  

 

Eddig sosem volt gondom etéren.

Nem volt eddig gondod, mert érted a jelenségeket és odafigyelsz, de ez a juzerek 5%-ra igaz. 

A többieknek halvány gőzük, begyújtják és mennek vele- és az első lámpa után nyomják neki.

 

Előzmény: ''csiga (34032)