autochip Creative Commons License 2016.04.22 0 0 121

Ez már kezd egyre fárasztóbb lenni.


De legyen, ezt is kivesézem:


1. stampedlee71 felhasználó frissen regisztrált éppen most, és összesen van 2 db hozzászólása itt és most.

 

Itt már van egy halvány gyanú, hogy tuningbox részről történt a felkérés.


2. Nagyvonalúan figyelmen kívül hagyva a helyesírási hibákat, megemlíteném azt az aprócska tényt, hogy teljesen feleselegesen nullázni a "regisztert" tuningbox beépítése után.

 

Azért felesleges, mert a tuningbox múködési elve az hogy hamis jelet küld a vezérlőegységnek, így a kijelzőn látható fogyasztási érték is valótlan.

 

A valós fogyasztási érték tankolástól tankolásig a megtett km alapján számolható ki.

"Ennyit a szar tunning boxokról." 

 

Részletes összehasonlítás chip tuning és tuningbox viszonylatban itt olvasható: https://autochip.hu/chiptuning-vs-tuningbox/


3. "Tudnék mesélni az elrontott 406HDI komputeremről amit meg "chiptuningoltak" 300Km után behányt majd mosták kezeiket emiatt. Mivel még az eredeti állapotot sem tudták vissza állítani cserélnem kellett"


A szoftvergarancia tartalmazza a gyári állapot kérés szerinti díjmentes visszaállítását, nálam és más jobb helyeken is.

 

Azon a helyen ahol az eredeti állapotot sem tudják visszaállítani, nem chiptuningot csinálnak inkább csak próbálkoznak.


18 éve foglalkozom chiptuninggal, és több ezer autóról van hosszú távú visszajelzésem az ügyfeleimtől.

 

Az ő "komputerük nem hányt be"  és többen vannak közülük akik már az 5. autójukat hozzák chiptuningra, mert tetszett nekik az elért eredmény 100-150e. km megtétele után is.

 

Ez nem a néhány éve kezdtem el: parkolóban, benzinkúton  vagy házhoz megyek féláron kategória, aztán ha probléma van a hívott számon előfizető nem kapcsolható.

 

Sajnos vannak olyan ügyfelek akik azt hiszik hogy a legolcsóbb is ugyanolyan jó lehet mint egy drágább. Súlyos tévedés.

 

Nem azt állítom hogy a drágább mindig jobb, de ebben az esetben ez szinte mindig igaz.

 

A legolcsóbb a végén a legdrágább lesz, mert egy rosszul megírt program súlyos károkat okozhat a motorban, pontosabban súlyos károkat is fog okozni.

 

A következmény több százezer forintos javítási költség lehet, csak azért mert az ügyféllel elhitették hogy ugyanazt a minőséget kapja, és még meg is spórolhat néhány tízezer forintot.


Ha ehhez a fiktív spóroláshoz hozzáadjuk a későbbi javítás összegét, akkor egyértelmű lesz hogy a minőségi chiptuning miért olcsóbb, még akkor is ha elsőre drágábbnak tűnik.


4. "Ezután gondoltam nem veszíthetek a powerbox-al és valóban, hogy ki veszített hát a chip tunerek, mert nem tudnak autónként levenni egy halom pénzel AKÁR TÖBBSZÖR IS"


Itt már erős a gyanú, hogy  ez egy újabb tuningbox förmedvény.


Aki ugyanazt a tuningboxot akarja illeszteni különböző autókhoz, az egyedi autóra szóló beállítást éppen most dobta a kukába.


Ez nem arról szól hogy ki kit akar levenni pénzzel (bocs hogy 2 z-vel írtam de így kell helyesen) bárkit többször, hanem arról hogy nincs 2 egyforma autó, és ha egyedi beállítás vagy motoroptimalizálás a cél, akkor minden autóra egyedi programot kell írni.


5. "CHIPTUNEREK HÁTRÉBB AZ AGYARAKKAL!!!!"


Egy átlagos ügyfél nem ismeri ezt a szót hogy chiptuner.
Nincsenek semmiféle agyarak és átlagos ügyfél ilyet nem is képzel,  nem ír le minden szót csupa nagy betűvel és 3 db felkiáltójellel a végén.

Helyette olyan helyre viszi az autóját chiptuningra, ahol értenek is hozzá.