DJ. Bakter Creative Commons License 2016.04.20 0 0 428219

Az Érd alsó - Érd átkötés nem csak így valósítható meg, hanem úgy is hogy jobb oldalt jön ki a 30a-ból, majd egy hídon áthalad felette. Ekkor kisebb az érintett épületek száma.

A lentebb vázolt nyomvonalad pedig nem megvalósítható az Érd környéki 40a nyomvonal felhagyásával, mert az Érd felső - Tárnok szakasz nem kétvágányúsítható a telkek jelentős kisajátítása nélkül. Plusz Tárnok állomást át kellene építeni teljesen (újra).

 

A Szbatta-Iváncsa elkerülő nyomvonallal kapcsolatban egyetértek, az tényleg igen átgondolatlan, az egyik legkisebb forgalmú elővárosi vonalunk kvázi 4 vágányúsítása, ráadásul pont a belső fordulóállomás (Szbatta) után...Szerintem ki lehetne bírni, ha Ercsi végpontig 120-as maradna a vonal, a különbség másodpercekben mérhető. Főleg ha úgy lesz itt is 160, mint az alföldi vonalakon.

Előzmény: Lovrin (428217)