Rumcice Creative Commons License 2016.04.18 0 0 38411

Én cseréltettem szívósort és vezérműláncot. Biztos 200e km 30d. A szívósorban két lapka meg volt hajolva és a beeséstől egy kemény gázfröccs választotta el őket. A vezérműláncban 3 szem már meg volt mozdulva. Mindkét hiba kivégezhette volna a motort.

 

A gond ott kezdődik, hogy nincs a BMW-nél arra vonatkozó utasítás, hogy a szívósort vagy a vezérműláncot x ezer km után ellenőrizni vagy cserélni kellene.

 

Egy prémium autógyár nem engedheti meg magának, hogy ilyen hibák előzetes figyelmeztetés nélkül előforduljanak. Ha ilyen történik egy autóval, akkor ne a tulajt hibáztassuk már, hogy minek vett prémiumnak csúfolt autót, most meg cseréljen motort, mert az ilyen autó már rég nem prémium. A prémium csúcsminőséget jelent, ez meg igen távol áll tőle.

Előzmény: s_abel (38410)