Törölt nick Creative Commons License 2016.04.16 0 0 150390

Amig a pirosra karikázott csavart nem huzod ki (felfelé..!!..annyi helyen vissza hogyan?!?) addig kifelé nem jön a kar egy centit sem.Vagyis "lazitani"? nem tudom mi értelme..lefelé simán le lehet nyomni a kart csővel, lánccal, bárhogy.

 

Márpedig ez a baj, nem lehet a csonkaállványt puszta kézzel akkora erővel nyomni befelé, hogy lent a gömbfej visszataláljon a helyére. Nem a gömbcsukló végállásnak a szöge baj itt, az kb mindegy, messze nincs kikoppanva mikor egyáltalán esély van beletalálni.

 

Szabadon (szétakasztva) a csonkaállvány alja ~2 centivel kijjeb van rögtön, (képen látszik is) és hiába használnak több videóban spanifert meg minden szüzmáriát, látszik, hogy ott is küszködnek eszetlenül, mert az életben nem megy a helyére.

 

Mégpedig azért nem, mert a féltengely az nem egy fix hosszu valami. Most, hogy szétesett a csukló és teljesen ki lett szerelve, láttam mi van a csuklóban.

 

Többekközt egy olyan rugó, hogy kézben 2mm-t tudom nyomni max.Rátehénkedve talán fél cm.. 

Namost ezt nyomja folyamatosan össze befelé a dolog, egyszerűen bizonyos előfeszültség alatt van folyamatosan a tengely, ami rádásul nyeklik, nyaklik, és azt a feszültséget befelé tolva a csonkaállványt létre kell hozni az összeakasztáshoz.

 

A féltengely anya az kb 'dísz' (pedig még el is van ütve, nehogy leforogjon(?lol), az autó a végtelenségig menne nélküle is, mert akkora előfeszültség van a tengelyben és a karban mind2 odalon, hogy eszébe nem lenne a féltengelynek  kicsúszni befelé több centit(!) a kerékagyból,...talán teljes kitekert kormánynál történne valami.., de kétlem.

 

 

 

 

Előzmény: cam aro (150388)