Odin Master Creative Commons License 2016.04.16 0 0 12808

Szia, a motor nem melegedett meg biztos. A fagyálló kristálytiszta, lila FEBI. Ez egy épített autó, minden patika, minden eleme új a fűtésrendszernek, nincs a rendszerben kosz és egyebek, van benne rendszerszűrő is.

 

Mindegy, most már pont nem kell, úgyhogy egy hét múlva itt a szivattyú, ez az új generációs, amelyikhez egy olyan vezeték kell amin két csatlakozó van.

 

Az első megmelegedhetett, egy hét után állt meg: használtam a Pi tagot visszacsapószeleppel és nem volt elégséges a keringés a kályhánál.

 

Ezt egy magyar úriembertől vettem, új volt, a csatlakozója nem volt ide való, azt át kellett forrasztanom, de egy évig, kb. 200 ciklust elment (belső számláló szerint.) Nem tudom, honnan származott, lehet minőséghibás darab volt.

 

Amint írtam ,ami érdekes volt, hogy kedden reggel nem ment a kályha telefonos indítás után kb. 15 perccel. Csodálkoztam is, hogy ennyire nem lehet meleg odakint. A víz 58 fokos volt, ezt beírta a kályha is, hogy 58 fokos víznél jött be a hibakód és kiszellőztetett. Innentől fogva a kályhán nem volt 117 fokos víz szerintem, (58 -at mért), a szivattyú pedig a bemenő ágban van, így ott biztosan nem molt 58 -nál több. (A kocsi a parkolóban állt.)

 

Zoli

Előzmény: gibbonpitti (12807)