Próbálgasd azért - úgy ahogy nicko mondja - mert én pont a tegnap ajánlgattam a lányunknak ahelyett a mocsadék helyett amit vagy 1 éve vettek.
Ez CSAK (!) külföldi nyelven hajlandó felvenni (ez ám a cifra hiba).
Visszaküldték a cégnek (saját költségen, persze) amelyik több mint 3 hét múlva visszaküldte - ugyanúgy, ugyanavval a hibával - vagyis lényegében ki se próbálták a kütyüt.
Külön bája volt az ügyintézésnek, hogy mindhárom érdeklődő telefonhívásra - hogy "Mégis mikor küldenek már vissza egy rendes dobozt?" - teljes értetlenséggel fogadták a hívást.
Konkrétan azt se tudták a cégnél, hogy miről van szó, első körben még az is gond volt, hogy egyáltalán behatárolják hogy milyen fajta készülékről érdeklődik az ügyfél.
Végleges dühromat akkor kapott a vejünk, amikor az ügyfeles segítőkészen úgy búcsuzott, hogy "Megnézzük mit tehetünk az érdekében" - mindezt miután már 2 hete ott dekkolt náluk a garanciás, ótvaros dobozuk.
.