mediprofil Creative Commons License 2016.04.09 0 0 62947

Debrecen. Probléma: Főleg 2000-es fordulat alatt gyorsításkor de néha fölötte is enyhén szaggatva gyorsít mintha egy henger nem menne rendesen. Ilyenkor a pillanatnyi fogyasztás kigyorsításkor 14-16l. Tudom mindenki azt mondja, hogy azt nem kell nézni de ha nem produkálja a hibát akármilyen intenzíven gyorsítok 10l fölé nem megy és mintha zsinóron húznák olyan jól gyorsul. Ha beállok egy fix sebességre szépen megy csak a fogyasztás nőt meg kb. egy literrel. Ja és gyorsításkor egézségtelen hörgő-csörgő hangja van a motornak mintha a gyújtás nem lenne jó és erőtlen, a gázt pumpálni kell. Tankolni mindig egy helyen szoktam OMV MAXX MOTION 95. Cseréltem gyertyát nem lett jobb. Elvittem szervízbe műszeres diagnosztikára nem találtak semmit azt mondták gyertya 27000-ért kicserélték gyári gyertyára 100 km után megint előjött a hiba. Cseréltem trafót ( VALEO) semmi javulás. Volt fojtószelepház takaritás (tiszta volt) . MAP szenzort cseréltem szerintem rosszra mert az alapjárat nehezen esett vissza és már kétszer leállt intenzív gyorsítás után 100-110-nél. Utánna   pöcre indult sárga motor jel 3 inditásig világít, hibakód: P 0106, P1632, P1327. Visszaraktam a régi MAP szenzort azóta az alapjárat jó. Hidegen kevésbé érezhető megyek 50 km-t  ha megállok és el akarok indulni majdnem lefullad, játszani kell a kuplunggal és 2000 fordulat kell. Most lamda szondán gondolkodom úgy tudom az gyújtást is szabályoz. Még cseréltem hőgombát is mert hidegen nem ment de a csere után megszünt a hiba. Kopogásérzekelőt is tanácsolták cseréltem nem jobb. Ha van ötleted vagy egy jó szerelő megköszönöm előre is! 

Előzmény: francecoupe (62943)