RhB Creative Commons License 2016.04.03 0 0 99196

A Limának vannak gyenge, játékszerű dolgai, és jobb cuccok is. A régi - 70-es/8a-as évekbeli - mozdonyok gyenge hajtásúak, amilyet itt más is említett. A személykocsik hossztorzítottak, berendezés nélkül, a teherkocsik is elég gyengék. És ugye az áruk is ennek megfelelő.

 

A 90-es években jöttek ki egy új szériával, ahol a személykocsik (DB TEE és IC kocsik, SBB EW-I) egzakt hosszúak, szépek, berendezéssel, ezek már Roco minőségben voltak, árban is közel azon a szinten, A mozdonyok hajtásán is javítottak, voltak új gépek ill. több régit újra konstruáltak. A hajtásuk azért nem volt a Roco szinten (bár ugye annak is voltak régebbi cuccaik, és ők is újra terveztek több gépet), a legszarabb a műanyag áramszedő volt, ami gyakran az első felnyitáskor eltört - ezt mi Sommerfeld-re cseréltük (SBB Re6/6).

 

Később, amikor a Rivarossi bekebelezte, az volt a tendencia, hogy a gyengébb cuccokat (a Rivarossinak is voltak) Lima néven adták ki Junior címszóval, a jobbakat (a korábbi Limát is) pedig Rivarossiként. Aztán jött a Hornby....

Előzmény: Laja79 (99192)