Törölt nick Creative Commons License 2016.04.01 0 0 114666

Csatlakozom Vajkhoz, tényleg részletes leírás, nincs több kérdés :-)

 

"Tippelésem szerint az imbusz csavar egy ütköző amivel a fűrészlap függőlegességét lehet beállítani, majd ehhez a csavarhoz kell odaszorítani a lapot a másik csavarral."

 

Esetleg ehhez annyit, hogy szerintem lehet pont fordítva lehet a funkció, ha már különbözőek a csavarok. Mert az imbuszkulccsal jobban tudod szorítani acsavart, mint egy csillagfejű csavarhúzóval. De lehet tökmindegy.

 

Érdekes hogy nem leakasztható a billegő befogófej. Nekem tetszik a Güdén, hogy kiakasztható és kint, a szabadban tudom a fűrészlap végeket befogni. Így elég csak a műanyag asztalbetétet kipattintani, belógatom. beakasztom, mehet is. Különben nálam is gondok adódnának, bár nincs péklapát, de babakezem sem.

 

De minden másban úgy tűnik odaver a Parkside a Güdének. Bár nekem még nem görbül a lemezasztala, de gondolom csak idő kérdése. Azért külön szurkolok neked, hogy a motor kommutátora ne olyan béna konstrukció legyen, mint az enyémen vagy Barién (Einhell). De így messziről nézve a "segge" nem ugyanaz.

 

Porfújást meg szerintem seperc alatt megtuningolod, ez neked ujjgyakorlat. Bár nem tudom a membrán olyan könnyedén hozzáférhető-e mint a Güdén. Ha igen, próbálj alávarázsolni valamit, hogy jobban összenyomódjon (gondolom ezen is a felső fel-lemozgó kar préseli a váznak a membránt), így több levegőt mozgatna meg - az már hátha elég lesz alacsony fordulaton is.

Előzmény: Törölt nick (114662)