Smafu.w126 Creative Commons License 2016.03.30 0 0 362993

Mmm nem teljesen, inkább egyenletesen technózik :D Csak nem előre hátra billeg, hanem oldalra, és tökéletesen azonos mozgással, tökéletesen egyforma intenzitással. És a falat meg lehet kaparni tőle, olyan idegesítő, olyankor lebeg előtted a dieseles arca, miközben azt mondja, igen, fasza lett, 62530Ft...... Persze ő nem melegíti be full üzemire, beröffenti, jár 10-15 percet, dob pár gázfröccsöt, majd kéztörlés zsebből rongyal, spiccesen sapka emelés, majd elégedetten hangosan elhintő "na akkor ez meg is van" kijelentés....

Persze Te mész a városba, a kocsi vagy full üzemmeleg változó terhelés mellett, már a gázolaj is kissé átmelegedve, és hopp, minden változik, mert a hightech szaki ugye alapvetően még mindig csak egy bemelegedésben lévő motor, egy "hűvös" gázolaj rendszerrel terhelések nélkül ellenőrzi önmagát..... Nem beszélve a rohadtul igényesen karban tartott  hazai adagoló padokról, ahány rákötés annyi féle cső, előtőltések, szállítás, stb állítási lehetőségeinek akkora holtjátéka, hogy egy állításhoz kétszer fog újat a tekerőn, mert csuklóból egy kevés, iso ellenőrzési tábla sehol, hitelesítési igazoló tábla sehol, a gépen 50 évnyi gázolaj lecsapódás parafinos ragacsos állapotban, az eredetileg kék, vagy zöld gép fosbarna.....  A higinszéknél egy padolásra ott hagytam 52000Ft-ot (tömítés cserék+pad, én vettem/tettem az adagolót) mikor én fasz kihúztam egy elemet és persze úgy sikerült vissza tenni amennyire adagolós vagyok, tehát sehogy, de a kocsi úgy járt hidegen, melegen, dugóban 100 fok közeli hevült rendszerrel is, hogy a pénzérmét rá állítottam..... Ja igen, ott úgy néz ki a külön pad szoba, mint másnál egy laboratórium, jegyzőkönyv, iso plaket, minősítési tábla és jegyzet jól láthatólag kirakva, és fiatal dátumokkal, tisztaság, rend, sugárzó precizitás....

Előzmény: jimmyTdt (362988)