A Siemens Combino villamos befogadóképessége 4fő/m2 állóhellyel számolva 350 férőhely.
Ehhez képest pl. a Ganz csuklós kocsi befogadóképessége szintén 4fő/m2 állóhellyel számolva 1300-as sorozat: 169 férőhely, 1400-as sorozat: 166 férőhely.
Azaz egy csatolt Ganz csuklós szerelvény befogadóképessége 332 - 338 férőhely.
Rögtön látszik, hogy szignifikáns különbség a befogadóképességben nincsen, azaz a hasznos alapterület is, ami az utasszállítást szolgálja nagyjából megegyezik, sőt a Combinonál nagyobb a dobogók ellenére is.
Maglev technológiás közlekedési eszközt nem igazán éri meg nagyvárosi 3-500 méteres megállótávolságokkal rendelkező vonalakra építeni, mivel a technológiának pont az a lényege, hogy a hagyományos vasúttal már csak nagyon nehezen, vagy egyáltalán nem elérhető sebességű távolsági szállítást lehessen megvalósítani.