gysevic Creative Commons License 2016.03.26 0 0 428019

" Az új vágányokat a régiek helyére teszik, ám az emelt pályasebesség okán komoly földmunkák lesznek. "

 

Láttam már anyagot a felújításról,de az 1-es ütemben,a Kelenföld - Százhalombatta szakaszban nekem nem rémlik emelt pályasebesség,csak Vmax = 120 km/h talán...ráadásul az is tele korlátozásokkal. (Kelenföld kijárat 80, Háros bejárat szintén talán 80, Budatétény előtti ellenívek 100 vagy 110, Érd-felső előtti ív szintén 100 és az Érd állomás előtti íven sem nagyon tudnak korrigálni helyhiány miatt. Viszont Albertfalva mellett biztosan kell majd komolyabb földmunka,mert az előző,még a 90-es években végzett ilyen tevékenység nyomait a mai napig őrzi a púp alatti állandó lassújel.

 

Vmax= 160 km/h a Százhalombatta kp. - Iváncsa(? - valahol Ercsi és Iváncsa között csatlakozna vissza) elkerülő szakaszra volt tervezve,de az teljesen új nyomvonal,nulláról építve,ott nincs mit kizárni...

 

Ha teljes kizárás kellene Kelenföd - Érd között,akkor már készen kellene lennie az Érd-alsó - Érd közé tervezett összekötőnek,de az is elvileg a 2-es ütemben,az emelt sebességű elkerülővel együtt épülne meg.

 

 

Tárnokról tolatni akkor sem kell,Érd és Tárnok is tud vonatot fordítani,az Alsónál lévő buszpályaudvar és Érd állomás között meg lehet vonatpótló buszokat indítani,járt arra régen helyijárat,még valamennyire megvan a buszforduló is az egykori Mezőgép előtt.

Előzmény: Muurola (428004)