Muurola Creative Commons License 2016.03.26 0 0 428004

Az új vágányokat a régiek helyére teszik, ám az emelt pályasebesség okán komoly földmunkák lesznek. A talajszerkezet ott annyira salakos, hogy félő, a felszedett vágány helyén ásott gödörbe becsúszna a forgalom alatt lévő vágány. Résfalat építeni a két vágány közé egy kisebb vagyonba kerülne. Így a legolcsóbb a teljes kizárás. Arról, hogy a Dunafer és a battai finomító miképp lesz így kiszolgálható, nem szól a fáma, "oldják meg a vasútvállalatok". Ahogy a START is majd jól megoldja a FLIRT motorvonatai Pusztaszabolcsra rángatását Székesfehérvárról - minden egyes nap hatszor oda, hatszor vissza. Ez idő alatt a Balaton mindkét partján lesz vágányzár, ahogy várhatóan az egyes vonalon is talán. Csak a Bakonyon át lehet "közlekedni". :)

Előzmény: v_peti (427995)