hbercy Creative Commons License 2016.03.26 0 0 26718

Köszönöm szépen a tanácsokat gép ügyben, lassan ez már egy keresztrejtvény lesz számomra már félek beindítani a vasat, ha nem indul
1-2-berántásra "mámeg mi a bajod", de hál Istennek 1-2-3 berángatásra beindult ujaban. Tulajdonképen ezt a rotát apósomtól örököltem,
nem tudom milyen gyártmányú, az alja ill. a hajóművet tartó szerkezet eredetileg fehérre volt festve és a markolati szárak közepén lehet
állítani hogy jobbra-ill.-balra áljon a szár. Milyen motor volt rajta nem tudom,-ennek a motornak meg az a története: megnéztem az olajnívó
állását, az alsó jelnél volt, - Gondoltam van még úgy 10m- sáv beindítom a rotát megcsinálom a maradék sávot. Szegény gép úgy kb.-5m
után: az oldalából kinézett a hajtókar, nézem mi a bánat kalimpál oldalt, mire leálitottam kilökte az összes olajat. Itt megvallom, gépész
létemre ez egy szegénységi bizonyitvány nekem, szegény motor nem is csodálkozom, hogy megadta magát. Ez a mallör 20.000Ft-ba került
ekkor vettem meg a Tecumseh-40- motort. A jó pap is holtáig tanul : azóta 3-szor is megnézem az olajnívó állását indítás elött.

Előzmény: Dutrás-pisti (26713)