ger86 Creative Commons License 2016.03.22 0 0 14973

1988-as 3-as BMW-ről van szó. A javítások egy része már elkészült, de teljes mértékben nem vagyok megelégedve az előző karosszérialakatossal. Itt meg ugye nem látszódik mi van a küszöb mögött, meg az sem, hogy a kész mögött, hogy lesz lekezelve. Lehet rosszul fogalmaztam, mert kisebb munkákat megcsinálok magamnak, de tapasztalatom nincs idomcserében, ezt inkább szakira bíznám. Amúgy a külső küszöb gyárilag több ponton van a karosszériához hegesztve és azt szokták ilyenkor kifúrni? Úgy tapasztaltam, hogy sok helyen annyi munkával el vannak látva a karosszériások, hogy inkább gyorsabban, de annyira precízen nem dolgoznak. Nekem meg fontos lenne a lemez mögötti lekezelés is. Amiket javítgattam az autón, ott a sérült rész kivág, lemez méretre szab, behegeszt körbe teljesen, ahol lehetséges két oldalról, csiszol, tisztít, két komponensű epoxy rozsdagátló alapozó a fém részekre, varrattömítő mind két oldalt ahol lehetséges, kívül pedig gyanta alapú rücsis alvázvédővel lezárni. Az idomcserénél is elsőnek rozsdagátló alapozóval le kellene alapozni az új idomot. Én pl. Body 989-est használtam eddig, az jónak minősült. Nem lenne gond, ha többet ki kell érte adnom, de akkor precízen legyen megcsinálva és ezért kérdeztem, hogy hol tudnak "trükközni, spórolni" egy küszöbcserénél.

Előzmény: bexxter (14972)