HillyBrown Creative Commons License 2016.03.17 0 0 149910
Sziasztok!

Van egy Z19DTH motorkódú Opel a tulajdonomban, amit már úgy vettem, hogy rossz volt az Egr szelep. A sárga checklámpa (P0400 - Kipufogogaz visszavezető szelep: Mennyiség túl kevés) mellett különösebben nem zavart, mert nem folyásolta be a teljesítményt.
Végül múlt hétvégén beraktam egy új Pierburg Egr szelepet. A checklámpa eltűnt, azóta se jött vissza. Viszont azóta üzemmelegen 1000-2200 rpm között terhelésnél kicsit dadog a motor. Nem volt semmilyen hibakód közel 1000 km alatt. A MAP szenzort amennyire tudtam, féktisztítóval kipucoltam. Szívósor új van benne, a fojtószelepház is új, mindkettő alig egy évesek.

Mitől dadoghat be kicsit a motor akkor, amikor gyorsítok, vagy bekapcsolt tempomattal haladok az emelkedőn autópályán az említett fordulatszámtartományon belül?