Szóval elkezdtem gépeim bemutatását a 272 XP-vel, A Solo 651-el, a 357 XP-vel.
Nem Husi, de megérdemli, hogy írjak róla. A következő gépem egy Oleo 410 CX. Megdöbbenve tapasztaltam, hogy elvesztek a képeim róla, ezért azokat nemrég újra készítettem. Így már nem azt az állapotot láthatjuk, amikor megvettem, de ezért még így is szép, vigyáztam rá.
Nem sokat, olyan 30-35 köb ágfát szedhettem vele össze. A legkönnyebb gépem, ágfázáshoz szinte verhetetlen. Nem annyira ugrós harapós, mint egy Husi 135, de teljesen jó. Illetve egy valamit azért módosítottam rajta.
A katalizátort kiszedtem ( drótgubanc) és utánaállítottam a karbinak. Így a motor karakterisztikája sokkal kellemesebb, nyomatékosabb lett.
Tervezem majd egy videoban bemutatni, valamikor...
Jelenleg ilyen állapotban van a kipunyiláson keresztül vizsgálva. Csak full szint olajjal járatva. Akitől vettem, az is vigyázott rá etéren is.
Persze nem is kell mondanom, hogy mit vettek helyette. :) Igen! Hát persze, hogy Husi 365-öt!! :DD

A kipuja nincs rendesen kiégve, ugye az ágfázás, az nem teligázos üzem.
Azért nincs rossz kondiban!! :))