Ezek a járatok több, mint 2 éve így közlekednek.
Mitől lett ez pont most probléma, amikor már a 62-es főutat sem túrják és nincsenek rajta sebességkorlátozások?
Milyen plusz járatokra gondolsz?
Szfvár-Dunaújváros:
- az 5:35-ös indulás a korábbi bajai járat fekvése, tud egy 7 óra előtti érkezést adni Dunába, ahogy évtizedek keresztül megvolt ez.
- a 13:35-ös indulás a Baja-Szfvár visszainduló fekvése, tehát az is évtizedek óta élő indulás.
- a 18:35-ös pedig a korábbi Duna-Sopron visszajárat fekvésében közlekedő járat.
Dunaújváros-Szfvár:
- az 5:55-ös indulás, ez korábban a Duna-Sopron járat fekvése volt(cserélve lett a komáromi járattal), a korábbi 7:07-es érkezés az elmúlt 15 évben igazítva lett a valós forgalomra.
- a 7:25-ös indulás a Bács Baja-Szfvár járat fekvéséhez képest mindössze 20 perccel korábban van, amióta a 8 órás sárosdi kocsi későbbre lett tolva, hogy ne egyszerre menjen szóló és csuklós Sárosdról, aztán 2,5 óráig semmi, hanem szét legyenek húzva a járatok előfordul, hogy 10-15 álló utassal jön el Sárosdról.
- a 13:15-ös az a Kisalföld korábbi Duna-Sopron járat fekvése helyett közlekedik, iskolásokkal tömve érkezik be Fehérvárra.
- a 15:25-ös az egyedüli "új" fekvés, de ott meg hozta magát, hogy a fehérvári 13:35-ös járatot valamikor vissza is illene hozni és pont a délutáni csúcs kellős közepén volt "lyuk" 14:35 és 16:15 között így azt felezi. 2-3 hete kb. 20 utassal jött el Dózsa Mozitól.
15 éve ráadásul 5 járatpár volt a vonalon(2 járatpár a Baja-Szfvár, 2 járatpár a Dunaújv-Sopron és 1 járatpár a Kecskemét-Győr vonalon), tehát most még kevesebb is van a Sárosd-Hantos-Mezőfalva útvonalon. :)