Marline55 Creative Commons License 2016.02.24 0 0 75409

Kezd alakulni a lényeg de úgy látom még egy csontot le kell rágni. A polgármestert a személyes körein belül is sokan Ragyinak hívják kábé az egész hivatallal egyetemben. Ez a helyiek előtt sem ismeretlen és forog is a név a nép ajkán elég gyakran. Nem az első eset hogy testi hibákból gúnynév keletkezik ami idővel kvázi bevett becenévvé alakul még ha az érintettet ez nem is lelkesíti. Úgyhogy személy szerint akár így is nevezném csak azt nem látom be hogy nekem és a polginak mi közünk van egymáshoz az ügy kapcsán. Mint már írtam konkrét nk.-i megállapodásokra alkotmányos rendelkezésekre jogszabályhelyekre lebontva látható hogy kinek milyen kötelezettsége van. Az önkormányzatnak érdekképviseleti kötelezettsége a helyi polgárokkal szemben. Az államnak itt elsősorban szabályozási és ellenőrzési kötelezettsége hogy a polgárok ne éljenek porban-zajban. Az állam nem látja el a feladatát. Nem mit tudom én hol nem méri a dolgokat gazdaságosságból hanem az egyik leginkább konfliktusos helyen. Az önkormányzat pedig mossa kezeit. Hogy milyen esélye lenne az állammal szemben azt nem tudni de szimbolikusan sem mozdul pl. ahogy a székely zászló ügyében buzgólkodott. A civilek dettó. Tárgyaljon az egyes ember az állammal? Vagy az önkormányzattal? Vagy a civil szervezetekkel? A jelzést ugye megkapta mind és tudnak a problémáról. Miről tárgyaljunk hát? Hogy végezzék el a dolgukat? Az egyéni jogsérelmekre szép intézményrendszer van de amikor ilyen helyi közösséget érintő ügyekről van szó akkor csak a képviseleti demokrácia szisztémája szerint lehet szintről szintre eredményt elérni. De a polgárok fogadott és önkéntes képviselői némák. 

Előzmény: ...slr... (75407)