windproof Creative Commons License 2016.02.21 0 0 159803

Ha körülnézek a saját ismerőseimen, a munkahelyemen, akkor háromféle embert látok:

 

- 80% nincs óra:  mobilt használnak, ők lehetnek okosóra fogyasztók, de senki piacát nem veszik el

- 15% van óra, de valami divat óra, nagy látványos, az aktuális felkapott márka, ők szinte tuti okosóra vásárlók lesznek, ha az lesz a divat, de szintén nem a luxus gyártók piacát fogják rombolni, mert most sem azt vásárolnak (azt nem tudom, hogy ezeknek az óráknak van e olyan alkatrésze, amit a nagy gyártóktól vesznek, pl a kvarc szerkezet, akkor persze fájhat nekik). 

- 5% ékszerként hordják. Ők azok, akiknek ma is valamilyen drágább, márkás óra van a kezén, szeretik is megmutatni, hogy kiadtak érte sok pénzt, pont úgy is kezelik, mintha ékszer lenne, ők nem valószínű, hogy lecserélik egy Samsungra vagy egy Apple-re, mert az már nem lenne ékszer, ott nincs meg a "James Bond" (vagy éppen kinek mi) életérzés.

 

(0.000001%, az óra gyűjtők, ismerők, etc, én például a saját környezetemben 1db-ot sem ismerek (vagy csak jól rejtőzködnek), de a fórum alapján létező szegmens :))

 

Végül is innen egy kérdés maradt, hogy a 3. csoportot, akik ma még mindig kitartanak a svájci (és/vagy luxus) óra mellett, azokat sikerül e megszólítania az okos óra gyártóknak.

Előzmény: pobeda (159802)