bádogember86 Creative Commons License 2016.02.16 0 0 14741

Én alvázvédést nem is vállalok mert egy több napos b@szakodás és úgysem fizetik meg. Sajnos akkor viszik már alvázvédelemre mikor tiszta rozsda már mindenhol. Ilyenkor már kenhetsz rá bármit, fújkálhatod mert a rozsda nagyon szemét cucc, ahol egyszer megjelent ott valószínű hogy újra felüti a fejét. Van olyan rész ahol még rendesen ki lehet takarítani de az esetek nagy %-ában marad benne mindíg. Ott az dolgozni fog tovább... 

A járulékos költségekről nem is beszélve; egy-két eltört patent, beszakadt csavar stb. Van olyan patent ami 1300Ft/db, törjön el mondjuk három-négy és már cumi az egész. 

Igazából ha jó munkát akarsz végezni akkor a hővédőlemezeket, a dobbetéteket, a futóműbölcsőket és legalább a tankot le illene szedni. Na ez mennyi meló mondjuk egy húszéves kocsin? :) Nem nagyon éri meg... 

 

volt egy oktatóm és mindíg azt mondta hogy alváz- és üregvédelmet új kocsin kell csinálni! Milyen igaza volt... :) mikor rozsdás a küszöb belűlről abba már fújhatjuk a legdrágább viaszt akkor is rozsdás marad . 

Előzmény: ksyy (14737)