0l0 Creative Commons License 2016.02.14 0 0 24022

Akkor tartanám ezt valószínűnek, ha a reakciók ezt valószínűsítenék.

Azonban a szakmai ellenvetések a felvetett témákban mélységükben kb addig terjedtek, hogy nem standard, nem így szoktuk, nincs rá igény, nem fizetik meg, gányolás, ökörség, baromság, hülyeség....

Amikor konkrét ellenérvre lett volna szükség, akkor hirtelen nem volt ideje, vagy türelme az érintettnek válaszolni és mások is csendben maradtak.

Ezen kívül számtalanszor olyan dolgokba kötöttek bele (főleg a korábban is említett nagymester), amit félreértettek, félremagyaráztak, félreolvastak, vagy csak szimplán nem vették a fáradságot, hogy felfogják.

Olyan ellenérvvel nem is emlékszem, hogy találkoztam volna, hogy ezzel az ügyfél rosszul jár.

Egyébként nem egy normális módon kérdezőt fogadott itt olyan reakció, hogy rögtön el is ment a kedve a kérdezgetéstől.

Biztos megvan ennek is az oka a válaszolók oldaláról, de azért ez jellemzi a helyzetet valahol.

Ez utóbbit nem csak én észrevételeztem már, de egyes szakemberek is.

Egyébként nem tudom megfigyelted-e, de a különböző profilok stabilitását és a különböző gyártók minőségét firtató kérdésekbe nem szóltam bele, tehát nem arról van szó, hogy mindenbe beleütöm az orromat.

Amit mondtam vagy saját tapasztalat volt, vagy ez alapján született értelmesnek ható ötlet.

Egyébként nagyon jól rávilágítottál, éppen az X-elés jelzi, hogy akik ezt tették azok vagy nem tartanak veszélyesnek a kérdezőkre, vagy nem érdekli őket a kérdező esetleges félrevezetése. El lehet dönteni melyik verzió a szimpatikusabb.

Egyébként sosem mondtam, hogy bármely ötletem biztosan jó, csak legalább próbáltam elérni egy normális cáfolatot, amit rendre nem sikerült.

Előzmény: asdf_ (24021)