Sunny65 Creative Commons License 2016.02.10 0 0 51626

Nem haragszom.:-) De tévedsz, amint említettem, le kellene mennem a garázsba, levenni a motorburkolatot és megmérni.

Nem hatlapfejű!!!!!

 

Csak a példa kedvéért:

http://www.autoalkatreszt.hu/alkatresz/t%C3%A1ny%C3%A9r

 

Van többféle méret és van készletben is.

A páromnak pl. van egy futkosós Fábiája, na ott tényleg elég a hatlapfejű, amire te gondezárólagolsz...

***

 

Tényleg nem a sértődés miatt, csak, hogy minden ok legyen. 51 éves vagyok, volt vagy 30 kocsim, mindenféle, a szgk-tól a teherig bezárólag. Egész eddigi életemben szereltem, ismerem a különféle motorok működését, teljes motorfelújításokra

( fűzött blokkig szoktam szét és összerakni gépeket.) Vezérlésektől a kuplungcsere,futómű vagy bármi. De "jól értek" az elektronikához, autóvillamossághoz stb. De van oszcilloszkópom, különféle elektronikus mérőeszközök.

Rendelkezem ipari esztergával, marógéppel, gyalugéppel stb... De még egyéb felszereléssel is.

Hidd, hogy tudom mennyire lehet/szabad meghúzni dolgokat ( de van nyomaték kulcsom is ha kell), ismerem az anyagokat, megmunkálásokat stb.

Pl. A MANN amúgy mindig az vörösréz tömítést a leersztő csavarhoz is az olajszűrővel a gumitömítésen kívaül is.

De pillanatok alatt leszúrok egyet esztergán ha kell.

Van CO hegesztőm, MMA inverterem és ilyenek, meg még sok szerszám, amik nem csak dísznek vannak....

 

Elnézést kérek mindenkitől, nem akartam ezzel untatni a fórumot, csak, hogy tiszta legyen a dolog...

Ha jobban átgondolod az eddig feltett kérdéseimet, szerintem egyáltalán nem az jön le belőlük, hogy  nem értek hozzá, egyszerűen csak infót kérek, jó dolog megbeszélni olyanokkal akik az adott típuson az adott problémával már foglalkoztak.

Megoldom anélkül is, de a hasznos infók mindig jól jönnek...Én is szívesen adok, ha éppen tudok.

 

Előzmény: Octi19 (51625)