király2644 Creative Commons License 2016.02.08 0 1 148379

Kezdetben eleve az volt a koncepció, hogy a felújítással együtt meg is hosszabbítják észak felé. Na ez már szóba sem kerül. A Jászai Mari téren meg olyan végállomás lesz, ahová befér a Combino is, hogy egy baleset/tárolás/stb miatt napközben ott (is) lehessen fordulni vele....

 

A peronok kérdésén szerintem nincs mit eldönteni, mivel csak és kizárólag az új arculati kézikönyvnek megfelelően (elvileg persze, kivételek akadni fognak ezután is) lehet peront (át)építeni, amit valamelyik topiktárs pár oldallal korábban ide is belinkelt, ha a hosszúság a mérvadó, akkor nyilván ICS/rövid CAF/csatolt Tátra a mérvadó....

 

A CAF opció meg reméljük megvalósul teljes darabszámban, spanyoloknak gondolom nem akadály pár akku beépítése.....

Előzmény: kristoof (148376)