Valószínűleg félreérthető voltam. Mert igazából én nem a tisztítás eszközeiről és menetéről szerettem volna infót, de köszönöm amit írtál.
(Egyébként már túl vagyok pártucat ilyen műveleten, de nem is ez a lényeg.)
Nem tudom, hogy konkrétan a SuperB-et ismered-e olyan szempontból, hogy miként lehet szerelni az egr-t és a szívócsonkot.
Ugyanis én úgy láttam, hogy az egr három csavarja közül kettővel nincs gond, de a harmadik ami pont a kipufogógáz visszavezető cső csatlakozása alatt van, nem igen férhető hozzá, talán csak úgy, hogy előtte ezt a csatlakozást is megbontom, viszont ehhez meg úgy férni hozzá a legjobban, vagy kizárólagosan, hogy a szelepfedél eltávolítása után már hozzáférek kulccsal.
A szívócsonknál pedig szintén egy csavarral van a probléma, mert ahhoz meg a turbó vákuum cuccától nem férni hozzá.
Nem véletlenül említettem a szelepfedelet és a turbót...
Nos én így láttam, legalább is első nekifutásra, ezért érdeklődtem, hátha valaki már vettel az egészet.
Más típusokon nagyrészt egyszerűen hozzáférhető és leszerelhető.