Fiery Creative Commons License 2016.02.05 0 0 159419

Azert Wilsdorftol a zsenialis marketinget ne vitassuk el. Kezdve ott, hogy:

 

 

De utana lehet nezni, hogy ezutan is milyen eros marketinget folytatott Wilsdorf. Abban sem vagyok biztos, hogy ez az egesz a Rolex olebe hullott volna. Nem a 70-es evekben kezdodott a sportorak forradalma, mar a 40-es evekben is volt pl. Speedmaster meg az 50-es evekben Submariner, Seamaster, stb. Lehet persze, hogy akkor me'g csak a kisebbseg akart a mindennapokban ilyen orat hordani, de vajon ki is volt, aki pont azt akarta sugallni, hogy egy buvarora mindenhez felveheto? :)

 

 

Nem lehet, hogy valojaban a Rolex, Omega es mas, sportoraban eros gyartok szivos marketingjenek koszonheto az, hogy inkabb a sportorak lettek divatosak, es nemileg hatterbe szorultak a mindennapi viselet kapcsan a borszijas, elegans orak?

Előzmény: APT (159415)